نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم خیلی کم‌چـرب هم عارضه دارد! متاسفانه بسیاری از افراد در جامعه تنها چربی رژیمی ...

  شکلات را تقسیم کنید تا خوشمزه‌تر شود! پژوهش محققان دانشگاه ییل حاکی از آن است که خوردن ش...

  سبزیجات سبز ژن سرطان را از بین می‌برند مطالعات نشان می‌دهد مصرف سبزیجات سبز می‌تواند در ج...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شغل هایی که میتوان با آن پولدار شد پایگاه خبری لقمه: اگر می‌خواهید در خانه راحت بنشینید و بدون هیچ هزینه یا مزاحمتی برای خودتان کسب و کاری راه بیندازید و از قضا پول خوبی هم در بیاورید، این شغل‌ها درآمدتان را افزایش می‌دهد.
ماهیان دریایی سالم‌ترند یا پرورشی؟! در جهان استقبال از مصرف ماهی پرورشی به دلیل اطمینان از رعایت اصول فنی و بهداشتی و سیستم‌های تحت کنترل انسانی بیشتر از ماهیان دریایی شده است چون با رشد اقتصادی کشورها و صنعتی شدن و آلودگی آب‌ها، امکان وجود فلزات سنگین و سموم بالاخص جیوه در گوشت ماهیان بالاتر رفته لذا گرایش مصرف‌کنندگان به ماهیان پرورشی است.
دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
ارتباط تغذیه با جرم و جنایت دانشمندان در تحقیقات خود متوجه شدند مصرف شکلات در کودکان می‌تواند باعث بروز مشکلات رفتاری در سنین نوجوانی و بزرگسالی شود. طبق این تحقیقات افرادی که در سنین کودکی خود به میزان زیادی شیرینی، شکلات و نوشابه مصرف می‌کنند در بزرگسالی با احتمال بیشتری دست به جرم و جنایت می‌زنند.