نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آشنایی با نکاتی درباره ارزش تغذیه‌ ای فلافل فلافل از غذاهای لذیذ لبنانی است و نام آن از جمع کل...

  مکمل یاری در سرطان،از علم تا جدال پایگاه خبری لقمه: بیش از ٨٠درصد بزرگسالان مبتلا به...

  6 دلیل مهم برای خوردن شکلات مطالعات دانشمندان آمریکایی نشان می دهد ، هر چه مرد...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.
افزایش ریسک سرطان روده در خویشاوندان غیر از درجه اول پایگاه خبری لقمه: خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ در خانواده ها وجود دارد و تنها ابتلای والدین یا خواهر و برادر به این بیماری ریسک سرطان روده را افزیش نمی دهد.
ماکارونی و برنج کلسترول را بالا میبرند بعضی ازافرادکه ازکلسترول بالا رنج می برند ، روش هایی راجستجـــــومی نمایندکه بتــــــوانند بر اساس آنها میزان کلسترول LDL خودراکاهش دهندواین امرتنها ازطریق تنظیم یک رژیم غذایی مناســـــب تحقق می یابد . در ادامه به بحث درموردبرنامه های غذایی مختلف می پردازیم که میتواننددرکاهش کلسترول LDL نقش داشته باشند .
در رستوران‌های کرمانشاه چه بخوریم؟ برای اکثر ما اتفاق افتاده که وقتی به رستوران می‌رویم نمی‌دانیم کدام غذا را سفارش بدهیم و این موضوع وقتی مهم‌تر می‌شود که در سفر باشیم و در این صورت است که به دنبال بهترین و معروف‌ترین غذاها و رستوران‌های یک شهر می‌گردیم.