نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا ماءالشعیر برای سلامتی مفید است؟ ماءالشعیر یکی از نوشیدنی‌های معمول است که از جوانه...

  آب سرد کبد را چرب می‌کند یک متخصص طب سنتی مصرف ترشی و خوراکی‌های سرد را موج...

  معجزه آجیل در دوران بارداری مصرف برخی مواد خوراکی خاص در ماه‌های نخست بارداری،...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

11 دلیل رایج دل‌درد دل‌درد و دل‌پیچه از آن دست مشکلاتی هستند که زندگی را برای هر انسانی تیره‌وتار می‌کند. برای برطرف‌کردن و درمان این مشکل در گام اول باید دلیل اصلی آن مشخص شود.
یک روز گشت با تعزیراتی ها پایگاه خبری لقمه: خودرو گشت مشترک تعزیرات از خیابان مطهری راه می افتد و ماموران تعزیرات تلفنی با ماموران دیگر از جمله نماینده اصناف قرار می گذارند تا جایی در ستارخان همدیگر را ببینند.
هیچ‌یک از نوشیدنی‌های کفیر در بازار ایران، کفیر نیست! یک متخصص صنایع غذایی تاکید کرد:«هیچ کدام از دوغ هایی که به نام نوشیدنی کفیر در بازار وجود دارد در واقع کفیر نیست چرا که تولید کفیر به لحاظ شرعی در کشورهای اسلامی اشکال دارد.»
غذاهای ایرانی سالم ترند/لزوم تهیه لیستی از غذاهای سنتی هر استان/غذاهای صنعتی را جایگزین غذاهای سنتی نکنید رییس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران گفت:«روند رو به گسترش بیماری های ناواگیر متولیان سلامت را نگران کرده است ومتاسفانه سن ابتلا به بیماری هایی که در این دسته جا می گیرند نیز در حال کاهش اس تا جایی که بعضی از متخصصان قلب شاهد جراحی های عروق قلب در سنین پایین تر از 40 سال هستند.»