نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کله پاچه خورها بخوانند لقمه: کله پاچه غذایی سنتی و ایرانی است که طرفداران...

  نوشیدن شیر و آب فراوان راز تغذیه سالم در هوای آلوده دانشیار گروه تغذیه جامعه در دانشگاه علوم پزشکی شهی...

  واقعیت‌هایی تلخ در مورد چای شیرین درست است که چای شیرین در وعده صبحانه مزه خوب و دلچ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش احساس گرسنگی با ورزش متخصصان تغذیه و سلامت در یک مطالعه جدید تاکید کردند که برخلاف یک باور غلط عمومی ورزش کردن نه تنها باعث افزایش اشتها نمی‌شود بلکه همچنین می‌تواند احساس گرسنگی را سرکوب کند.
جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.
غذاهای کاهش دهنده استرس تنش و استرس چیزی است که همه ما داریم اما تفاوت در نحوه برخورد با آن است. مدیریت استرس وسیله ای قدرتمند در کسب بهبودی است. چون استرس زیاد، بر سلامت جسمی اثر می گذارد.راه های زیادی برای مقابله با آن وجود دارد که یکی از آن ها رعایت رژیم غذایی است.
نوشیدن نوشابه گازدار و ۱۰ بلایی که سرمان می‌آید پایگاه خبری لقمه: تقریبا می‌توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می‌کنند؛ اما اگر مضرات و عوارض جبران‌ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند.