نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان‌های طب سنتی برای تسکین درد دندان برای تسکین دندان درد توصیه می‌شود که سیر و پیاز را...

  در هوای آلوده پیاز زیاد بخورید محقق طب سنتی اعلام کرد:پیاز خام برای رفع ناراحتی‌ه...

  شلغم را با آویشن بخورید یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: از آنجایی که شلغم نفاخ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا به غذا خوردن معتاد هستید؟ نمی‌توانید دست از غذا خوردن بکشید؟ حتی وقتی سیر هستید و دلتان حتی یک ذره هم ضعف نمی‌رود، باز هم دوست دارید خوراکی در دهان بگذارید؟ اگر این حالت شما در موقعیت‌های استرس‌زا بیشتر می‌شود، باید به این فکر کنید که ممکن است به غذا خوردن معتاد شده باشید. اگر می‌خواهید از این موضوع مطمئن شوید، می‌توانید آزمون زیر را انجام دهید تا ببینید به غذا اعتیاد دارید یا نه!
چطور می‌توان پوست را ویتامینه کنیم؟ خیلی‌ها تصور می‌کنند تمام مشکلات پوستی از ضعف کبدشان ناشی می‌شود که البته در بسیاری موارد همین‌طور است اما نه‌ همیشه! خیلی‌ها هم فکر می‌کنند مشکل از پوست چرب‌شان و لوازم آرایشی است که استفاده می‌کنند که باز هم این موارد درست هستند اما همیشه این‌طور نیست.
با این رژیم غذایی زیبا می شوید هیچ کس دوست ندارد که زیر چشمهایش گود رفته و سیاه شود. اما اگر به این وضعیت دچار شده اید، از ویتامین C به همراه آهن استفاده کنید.
داستان چیپس: تولد چیپس به خاطر انتقام آشپز! دست خودمان نیست، در بسته‌اش را كه باز می‌كنیم و بوی سیب‌زمینی به مشام‌مان می‌خورد باید تا انتها پایش بایستیم، باید تمامش كنیم و هزار درود بر مخترع این خوراكی ترد كه زیر دندان‌مان خرد می‌شود، بفرستیم.