نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راه های داشتن ابروهای پرپشت و پهن پهنای مناسب و پرپشت و خوش فرم تأثیر زیادی در آراست...

  هشدار نسبت به شیوع بیماری های روده ای همزمان با گرم شدن هوا رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، نسبت به شیوع ...

  چگونه پوستی لطیف داشته باشیم تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان ثابت می‌کند که ت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فلج حنجره در اثر مصرف سم تجزیه نشده در صیفی جات/ ابتلا به ام اس و دیابت نتیجه استفاده از کودهای شیمیایی یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه چندی پیش عده ای از افراد به دلیل استفاده از صیفی جاتی که قبل از تمام شدن دوره کارنس به بازار عرضه شده بودند دچار فلج حنجره شده اند نسبت به عوارض خطرناک استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی هشدار داد.
دیابت پشت گوش یک چهارم ایرانیان یک فوق تخصص غدد گفت:‌ رشد دیابت در یک دهه گذشته دو برابر شده، ۴ میلیون نفر مبتلا و ۵ میلیون نفر در خطر ابتلا هستند، با این روند تا دو دهه آینده از هر ۴ ایرانی بزرگسال یکی دیابت دارد یا در شرف بیماری است. سیاستگذاری ها نیز فقط روی کاغذ باقیمانده است.
کی و چقدر آبمیوه به کودکمان بدهیم؟ هیچ هیجانی مثل تماشای اولین روز میوه خوردن بچه‌ها نیست. وقتی که میوه را به سروصورت‌شان می‌مالند وصحنه‌های بدیعی را به وجود می‌آورند. برای همین والدین همیشه منتظر رسیدن این روز هستند و در مورد مصرف میوه درتغذیه کودک شان سوالاتی دارند.
با دمنوش‌های گیاهی به جنگ آنفلوآنزا بروید پایگاه خبری لقمه: هیچ نوشیدنی مثل یک دمنوش خوشمزه و داغ، حال آدم سرماخورده را دگرگون نمی‌کند. با دمنوش‌های گیاهی به جنگ سرماخوردگی و آنفلوآنزا و عوارض شایع زمستان بروید.