نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  همبرگر خطرناک‌تر است یا سیگار؟ در حالی‌که هنوز شمار زیادی از مردم جهان به دلیل نب...

  مواد قندی سطح یادگیری را بالا نمی برد دکتر ضیاء الدین مظهری با اعلام صحت نداشتن آین باور...

  برای پیشگیری از دیابت، تلویزیون تماشا نکنید بررسی‌های جدید نشان می‌دهد افرادی که در مرز ابتلا ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوشمزه‌ترین‌ افطاری‌های ماه رمضان در پایتخت مشهور است که در تهران قدیم، روشنایی معابر تنها تا2 ساعت پس از غروب آفتاب ادامه داشت اما به میمنت از راه رسیدن ماه رمضان نه تنها عبور و مرور بعد از غروب آفتاب قطع نمی‌شد بلكه تا طلوع آفتاب ادامه داشت.
کلیه‎های خود را با گل گاوزبان تقویت کنید از برگ‎های گل گاوزبان به دلیل داشتن ویتامین C در برخی از کشورها به‌عنوان سالاد استفاده می‌کنند.
دیابتی‌ها پائیز را با سیب سپری کنند آغاز فصل پاییز به معنای وارد شدن به فصل انواع سیب هاست که از دیرباز به عنوان مظهر سلامتی شناخته شده است.
شما هم می‌خواهید چاق شوید؟ رایج‌ترین دلایل برای لاغر بودن یک نفر معمولاً یکی از علت‌های زیر است:ژنتیک، خوردن غذای کمتر از میزان نیاز، داشتن سبک زندگی فعال و پر تحرک، ورزش بیش از حد.این را هم بدانید خیلی از افراد لاغر هستند به دلیل ناتوانی‌ها، اختلالات خوردن، اختلالات روحی، و یا سابقه بیماری یا عمل جراحی شدید. در این مقاله ما روش‌های افزایش وزن را با هم بررسی می‌کنیم ولی قطعاً برای افرادی که از اختلالات نامبرده رنج می‌برند بهترین راه‌حل، درمان بیماری زمینه‌ای است و بعد واجد شرایط برای این توصیه خواهند بود.