نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نتایج خودداری دانش‌آموزان از خوردن صبحانه چیست؟ یك متخصص تغذیه با بیان اینكه گرسنگی تنها روی حافظه...

  سالمندان چه میزان موادمعدنی نیاز دارند؟ پایگاه خبری لقمه: مواد معدنی یا املاح برای عملکرد ...

  بهترین روش پخت ماهی هدف از خوردن ماهی چیست و چرا مصرف حداقل 2 وعده گوش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

علل چاقی دختران چیست؟ در این روزگار که هر روز تعداد آدم‌های چاق بیشتر از لاغرها می‌شود، محققان پیوسته در حال پژوهش و انجام آزمایش‌های مختلف هستند تا علت چاق شدن افراد را تشخیص داده و بتوانند براساس این نتایج، راه‌های درمان‌ موثرتر و سریع‌تر این معضل را پیدا کنند.
تولید و صادرات پسته با چه چالش هایی روبروست؟ پایگاه خبری لقمه: حکایت تولید و صادرات پسته مصداق ضرب‌المثل معروف شده که «درونش خودمان را کشته، بیرونش مردم را»؛ قیمت این محصول برای مردم کشورمان آنقدر زیاد است که خیلی‌ها امکان خریدش را ندارند اما تولیدکنندگان آن در عین حال از قیمت پایین آن به نسبت هزینه‌ها می‌نالند و خواهان حمایت دولت هستند.
مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب دستگاه گوارش می‌شود یک فوق تخصص گوارش کودکان با اشاره به اینکه عدم درمان خونریزی‌های گوارشی کودکان تاثیرات سوئی بر رشد و وضعیت قلبی آنان دارد، گفت: مصرف شیر گاو در دوره نوزادی موجب آسیب به مخاط دستگاه گوارش خواهد شد؛ بنابراین کودکانی که زمینه آلرژی‌های غذایی دارند در صورت مصرف شیر گاو، دچار خونریزی‌های گوارشی می‌شوند.
چند توصیه‌ی سالادی برای خوش اندامی اگر سالاد از مواد مناسب تهیه شده باشد به لاغری شما کمک زیادی می‌کند اما برخی از سالادها دقیقاً برعکس عمل می‌کنند مثل سالادهای سرو شده در رستوران‌ها.