نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهبود سلامت روده ها به کمک نوشیدنی های پروبیوتیک پایگاه خبری لقمه: نوشابه های پروبیوتیک و پری بیوتی...

  هر روز شلغم بخورید شاید از مادربزرگ یا بزرگان فامیل شنیده باشید كه با...

  با مصرف حبوبات کلسترول بد را کاهش دهید بررسی‌ها نشان می‌دهد که مصرف روزانه حبوبات پخته به...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ناهارهای سرکاری! به نظرتان چطور می توان تغذیه سالمی در محل کار داشت و در نهایت اینکه شرایط تغذیه ای کارمندان از هر نظر، از کیفیت غذا تا محل خوردن غذا چه اثری روی راندمان کاری آنها دارد؟
٩ ماده‌ی غذایی برای بهتر گذراندن زمستان راه حل مقابله با خستگی‌های زمستان و کمبود انرژی در بشقاب‌های شماست. در این مقاله به 9 ماده‌ی غذایی مفید که قدرت بدنی‌تان را بالا می‌برد اشاره می‌کنیم.
من سریع آشپزی می کنم برنامه «به خانه بر می‌گردیم» كه در حال حاضر هم از شبكه پنجم سیما در حال پخش است و طرفداران زیادی را هم به خود جذب كرده است، زمانی اجرای آن را فردی بر عهده داشت كه خود و مادر بزرگوارش از مجریان حرفه‌ای و توانا بودند. او كسی نیست جز سركار خانم «الهام صفوی‌زاده»، مجری خوش‌ذوقی كه اجرای زیبای او را در برنامه‌ها و شبكه‌های مختلف به یاد داریم. وی خاطرات خوبی را در برنامه آشپزی به یاد دارد.
فرصت‌ها و چالش‌های تعامل شهرداری‌ها با رستوران‌داران پایگاه خبری لقمه: تعامل شهرداری شهر تهران با رستوران‌داران یک مسئله مهم است که در راستای توسعه صنعت رستوران‌ها و ایجاد شهری سالم و پویا برای ساکنان در نظر گرفته می‌شود.