نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  از بین بردن بوی بد بدن با خوراکی بوی بدن یکی از مواردی است که وجودش باعث شرمندگی ا...

  خونریزی معده در مردان شایع‌تر است خون‌ریزی از مجرای گوارشی یکی از شایع‌ترین مشکلاتی ...

  آیا كمبود خواب عاملی برای چاقی است؟ كارشناسان بهداشتی در كانادا تاكید كردند بر اساس شو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

معجزه زنجبیل برای لاغری، کاهش درد و درمان دیابت یک محقق و مدرس طب اسلامی - ایرانی گفت: گیاه زنجبیل مزاج گرمی دارد و دارویی بسیار مفید برای اصلاح عملکرد سلولهای بدن است.این گیاه دارویی ضد درد و سرماخوردگی و لاغرکننده است.
خودکشی دسته جمعی ایرانی ها با مواد غذایی! وزیر بهداشت در همایش روز جهانی غذا آمار تکان دهنده ای از مصرف سالانه مواد غذایی در ایران داد.
دوپینگ حافظه با این خوراکی‌ها در زمان امتحانات مغزدانه‌ها از بهترین خوراکی‌ها برای تقویت حافظه در روزهای امتحان به شمار می‌روند و برای این روزهای دانش‌آموزان و دانشجویان، خوراکی‌های مطلوبی محسوب می‌شوند.
نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.