نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  عواقب تغذیه نامناسب در دوران بارداری لازم است به مادران آگاهی داده شود که در دوران بارد...

  ترفندهای عجیب و غریب برای كاهش وزن شاید شما برای اینکه وزنتان را کم کنید، دست به هر ک...

  شیر فقط برای استخوان نیست علاوه بر مزایایی كه شیر و لبنیات برای سلامت استخوا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اشتباهات جیمز باند در رژیم غذایی! یکی از پرطرفدارترین قهرمانان فیلم‌های سینمایی از 50 سال پیش تا کنون مامور ارشد اطلاعاتی یعنی «جیمز باند» است. باند برای انجام هر کدام از عملیات‌های خود نیاز به انرژی زیادی داشت، به همین دلیل رژیم غذایی او بسیار پرانرژی و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بود. در حقیقت شخصی مانند باند تقریبا به اندازه یک افسر نیروی زمینی ارتش انرژی مصرف می‌کرد که میزان آن در حدود 6 هزار کالری در روزمحاسبه شده است.
گزارشی از وضعیت قیمت کالاهای اساسی/ گوشت ۴۱ درصد گران شد! پایگاه خبری لقمه: در حالی که حدود ۳ هفته تا شب عید مانده، قیمت ها در بازار کالاهای اساسی رو به بالا است که در این شرایط این سوال مطرح می شود برنامه دولت برای حمایت از مصرف کننده چیست؟
غذاها چطور باعث كاهش استرس می‌شوند؟ همه ما كم و بیش استرس داریم ولی چگونگی مقابله با آن در افراد مختلف، متفاوت است. مدیریت استرس می‌تواند یك ابزار قوی برای حفظ و ارتقای سلامت باشد. راهكار‌های مختلفی برای این كار وجود دارد كه یكی از آنها داشتن رژیم غذایی مناسب است.
روغن زیتون اصل را اینگونه بشناسید تائید اصالت روغن زیتون و به خصوص روغن زیتون بکر از اهمیت به سزایی برخوردار است. روغن زیتون به دلیل قیمت و ارزش بالای تغذیه‌ای، با روغن‌های معمولی و کم ارزش مخلوط و به بازار عرضه می‌‌شود.