نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تامین آهن مورد نیاز با مصرف برنج پژوهشگران موسسه بین‌المللی تحقیقات برنج موفق به تو...

  درمان ۷ نوع بیماری با ۷ نوع میوه خشک بسیاری از مردم تلاش می کنند برای حفظ سلامت و پیش گ...

  آشنایی با علل حساسیت غذایی محققان بر این باورند که بعد از بیماری های عفونی آن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ضررهای مصرف زیاد چای سیاه نوشیدن یک فنجان چای داغ پس از یک روز پرمشغله می تواند خستگی را از تن درآورد. قرن هاست که از این نوشیدنی داغ و آرام بخش، برای آرام کردن ذهن و بدن استفاده می شود.
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.
خواص انواع آب‌میوه و سبزیجات آب میوه ها و سبزیجات نه تنها بسیار خوش‌طعم، لذیذ و نشاط‌آور بوده، بلكه باعث ایجاد انرژی و حس جوانی می‌شوند.
یلدا، دانش كیهانی نیاكان ماست حضور هندوانه و سرخی میان آن شاید بی‌ارتباط با خورشید و شب میلاد او و سرخی خورشید نباشد. به‌طور كلی در شب یلدا میوه‌هایی خورده می‌شود كه نمادی از خورشید است مثل انار، هندوانه، سیب سرخ و لیموی زرد.