چگونه یک مغازه دار موفق باشیم


پایگاه خبری لقمه: خرده فروشی شاید چالش بزرگی باشد؛ به ویژه در سال های اخیر که غول های تجارت الکترونیک مانند آمازون سر برآورده اند.

به گزارش پایگاه خبری لقمه ، خرده فروشی شاید چالش بزرگی باشد؛ به ویژه در سال های اخیر که غول های تجارت الکترونیک مانند آمازون سر برآورده اند. احتمالا این جملات را شنیده اید که «خرده فروشی مرده است» و «فروشگاه های فیزیکی دیگر توان رقابت ندارند». اما واقعیت این است که آمار چیز دیگری را نشان می دهد و تاکید می کند خرده فروشی همچنان می تواند به راه خود ادامه دهد.

 
مشتری خود را بشناسید
 
این نکته بدیهی به نظر می رسد، اما اگر بدانید چه تعداد از برندها و خرده فروش ها برای مخاطبانِ اشتباه بازاریابی می کنند، شگفت زده خواهید شد.
 
چینش محصولات
 
پژوهش ها رابطه مستقیمی میان قابل رویت بودن قفسه ها و میزان خرید نشان می دهند. براساس تحقیقی که POPAL در سال 2014 انجام داد، قرار دادن محصولات در انتها و وسط راهرو باعث می شود خریدارها بهتر آن ها را ببینند.
 
بسته بندی موثر است
 
تحقیقات نشان می دهند بسته بندی می تواند اثر بسیار زیادی روی تصمیم مشتری ها بگذارید. عواملی مانند اندازه و شکل، رنگ، جنس و فونت، همگی روی ادراک مشتری تاثیر می گذارند.
 
شخصی سازی تجربه خرید
 
این موضوع بسیار مهمی است و باید کاملا به آن توجه کرد. خریداران فقط به دنبال خرید نیستند؛ آن ها تجربه ای شخصی سازی شده می خواهند. زمانی که مشتری تان را شناختید، می توانید این شناخت را به پیشنهادها و فروش های ویژه شخصی سازی شده ترجمه کنید.
 
محصولات را به شکل مناسبی نمایش دهید
 
نمایش محصولات در محل خرید، آخرین فرصت شما برای اثر گذاشتن روی تصمیم خریدار است؛ پس این کار را به شکلی هوشمندانه انجام دهید.
 
 
به مشتری تان اطلاع رسانی کنید
 
چرا خریدار باید در میان محصولات رقبا محصول شما را انتخاب کند؟ مصرف کننده ها همواره در پی یافتن پاسخ این پرسش اند. افراد علاقه زیادی به اطلاعات دارند و هرچه در فروشگاه اطلاعات بیشتری به آن ها بدهید، بهتر است.
 
از ابزارهای دیجیتال استفاده کنید
 
امروزه واژه «دیجیتال» گستره وسیعی را در بر می گیرد. شبکه های اجتماعی، ایمیل ها، اپلیکیشن های تلفن های هوشمند و حتی اپلیکیشن های دیجیتال درون فروشگاه، همگی «دیجیتال» هستند.
 
قابل اعتماد باشید
 
برندهایی مانند گوگل، کوکاکولا و دیزنی معمولا چه کار می کنند؟ آن ها حس اعتماد ایجاد می کنند و به این ترتیب به باارزش ترین برندهای دنیا تبدیل شده اند. البته منظور ما تقلید از این برندها نیست، بلکه شما باید روی برند و فروشگاه خودتان تمرکز کنید.
 
ترجمه: حسام حسین پور

 

شما هم می توانید در انتهای همین مطلب نظرتان را با دیگران در میان بگذارید.

 بازگشت به صفحه نخست

 


نقل از :روزنامه آسمان آبی

کد: 13360 تاریخ نشر: ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۴ آبان بازدید: 4224 ساعت: 4:06 عصر
نسخه چاپی نسخه چاپی     ارسال به دوست

اخبار مرتبط با این خبر



نظرات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است

نظر شما

نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما:
کد امنیتی:



نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  یخ‌های دكه‌ای می‌توانند منتقل‌كننده وبا و آلودگی باشند یک متخصص بهداشت محیط گفت: یخ‌های دکه‌ای می‌توانند ...

  همه چیز در مورد رژیم سرکه سیب کارشناسان معتقدند که سرکه سیب چربی ها را می سوزاند...

  ماست و سالاد را با جوانه گندم غنی تر کنید جوانه‌های غلات و دانه‌ها سرشار از ویتامین‌ها و موا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کندوی عظیم عسل در سقف حمام خانه قدیمی پایگاه خبری لقمه: یک زوج در شهر «لیسترشایر» انگلیس یک کندوی عظیم عسل را در سقف خانه‌شان پیدا کردند.
چند نکته کاربردی برای سفید کردن دندان ها یک لبخند زیبا قبل از هر فاکتور دیگری توجه اطرافیان ما را بویژه در اولین ارتباط، جلب می کند و شاید نخستین عامل ظاهری است که بواسطه آن، مورد قضاوت دیگران قرار می گیریم. داشتن دندان های خراب، زرد و معیوب می تواند تاثیر نامطلوب بر زندگی و حتی حرفه افراد داشته باشد که این امر در زنان بیشتر صدق می کند.
17 راز برای طول عمر بیشتر تحقیقات نشان داده است افرادی که در مراسم های مذهبی شرکت می کنند، زندگی طولانی تری دارند.
40 نکته تغذیه‌ای و بهداشتی در تهیه و عرضه غذا بنا بر اعلام متخصصان سلامت، شرط اصلی سالم زیستن برخورداری از تغذیه صحیح است و تغذیه صحیح یعنی رعایت دو اصل تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه. به این معنی که به مقدار کافی از مواد مورد نیاز برای حفظ سلامت بدن در غذای روزانه استفاده کرده و این میزان نیاز نیز انواع مختلف مواد غذایی در بر گیرد.