چگونه یک مغازه دار موفق باشیم


پایگاه خبری لقمه: خرده فروشی شاید چالش بزرگی باشد؛ به ویژه در سال های اخیر که غول های تجارت الکترونیک مانند آمازون سر برآورده اند.

به گزارش پایگاه خبری لقمه ، خرده فروشی شاید چالش بزرگی باشد؛ به ویژه در سال های اخیر که غول های تجارت الکترونیک مانند آمازون سر برآورده اند. احتمالا این جملات را شنیده اید که «خرده فروشی مرده است» و «فروشگاه های فیزیکی دیگر توان رقابت ندارند». اما واقعیت این است که آمار چیز دیگری را نشان می دهد و تاکید می کند خرده فروشی همچنان می تواند به راه خود ادامه دهد.

 
مشتری خود را بشناسید
 
این نکته بدیهی به نظر می رسد، اما اگر بدانید چه تعداد از برندها و خرده فروش ها برای مخاطبانِ اشتباه بازاریابی می کنند، شگفت زده خواهید شد.
 
چینش محصولات
 
پژوهش ها رابطه مستقیمی میان قابل رویت بودن قفسه ها و میزان خرید نشان می دهند. براساس تحقیقی که POPAL در سال 2014 انجام داد، قرار دادن محصولات در انتها و وسط راهرو باعث می شود خریدارها بهتر آن ها را ببینند.
 
بسته بندی موثر است
 
تحقیقات نشان می دهند بسته بندی می تواند اثر بسیار زیادی روی تصمیم مشتری ها بگذارید. عواملی مانند اندازه و شکل، رنگ، جنس و فونت، همگی روی ادراک مشتری تاثیر می گذارند.
 
شخصی سازی تجربه خرید
 
این موضوع بسیار مهمی است و باید کاملا به آن توجه کرد. خریداران فقط به دنبال خرید نیستند؛ آن ها تجربه ای شخصی سازی شده می خواهند. زمانی که مشتری تان را شناختید، می توانید این شناخت را به پیشنهادها و فروش های ویژه شخصی سازی شده ترجمه کنید.
 
محصولات را به شکل مناسبی نمایش دهید
 
نمایش محصولات در محل خرید، آخرین فرصت شما برای اثر گذاشتن روی تصمیم خریدار است؛ پس این کار را به شکلی هوشمندانه انجام دهید.
 
 
به مشتری تان اطلاع رسانی کنید
 
چرا خریدار باید در میان محصولات رقبا محصول شما را انتخاب کند؟ مصرف کننده ها همواره در پی یافتن پاسخ این پرسش اند. افراد علاقه زیادی به اطلاعات دارند و هرچه در فروشگاه اطلاعات بیشتری به آن ها بدهید، بهتر است.
 
از ابزارهای دیجیتال استفاده کنید
 
امروزه واژه «دیجیتال» گستره وسیعی را در بر می گیرد. شبکه های اجتماعی، ایمیل ها، اپلیکیشن های تلفن های هوشمند و حتی اپلیکیشن های دیجیتال درون فروشگاه، همگی «دیجیتال» هستند.
 
قابل اعتماد باشید
 
برندهایی مانند گوگل، کوکاکولا و دیزنی معمولا چه کار می کنند؟ آن ها حس اعتماد ایجاد می کنند و به این ترتیب به باارزش ترین برندهای دنیا تبدیل شده اند. البته منظور ما تقلید از این برندها نیست، بلکه شما باید روی برند و فروشگاه خودتان تمرکز کنید.
 
ترجمه: حسام حسین پور

 

شما هم می توانید در انتهای همین مطلب نظرتان را با دیگران در میان بگذارید.

 بازگشت به صفحه نخست

 


نقل از :روزنامه آسمان آبی

کد: 13360 تاریخ نشر: ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۴ آبان بازدید: 4218 ساعت: 4:06 عصر
نسخه چاپی نسخه چاپی     ارسال به دوست

اخبار مرتبط با این خبر



نظرات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است

نظر شما

نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما:
کد امنیتی:



نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با این خوردنی‌ها شاد شوید مردم در سرتاسر دنیا در جنبه‌های گوناگون، از مذهب گ...

  با ماسک های خانگی بهاری زیباتر شوید این ماسک ها ویژه فصل بهار بوده و به پوست شما لطافت...

  توصیه‌هایی برای همزمانی کرونا و آنفولانزا در فصل سرد پایگاه خبری لقمه: اگر در فصل گرما با شدت بسیار زیا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پخت پیتزا در یک آشپزخانه کاملا آنلاین پایگاه خبری لقمه: ساختن یک اپلیکیشن پرطرفدار آرزوی بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای آی‌تی و استارت‌آپ است. دنیایی که این روزها می‌توان درآن پیتزای موردعلاقه‌تان را با چند کلیک خودتان درست کنید.
طعم‌هایی كه امروزمان را خراب كرد یادش بخیر، آن روزهایی كه دلمان لك می‌زد برای رفتن به مدرسه... روزهایی كه تا زنگ تفریح زده می‌شد با اشتیاق به سمت حیاط مدرسه می‌رفتیم و اولین جایی كه سراغش را می‌گرفتیم «بوفه مدرسه» بود.
افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی و بومی گزینی / ۱۶ میلیارد ریال به خرید واکسن اختصاص یافت پایگاه خبری لقمه: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی مردادماه سال ۱۴۰۰ آغاز بکار کرد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از مهمترین وزارتخانه های کلیدی با جایگاه سیستم نظام سلامت، اقدامات ارزنده ای را در کارنامه یکساله خود دارد.
این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.