نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  10 نکته تغذیه سالم برای افراد بالای 65 سال پایگاه خبری لقمه: انتخاب غذای سالم هوشمندانه ترین ...

  ادویه‌ای برای سوزاندن چربی ادویه‌های بسیاری وجود دارند که توانایی بدن را در س...

  7 فایده آب هندوانه آب هندوانه نه تنها یک نوشیدنی گوارا و مناسب برای ف...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این خوراکی ها را راحت بخورید، آنقدر هم مضر نیستند!! با ما باشید تا با چند نمونه از این مواد غذایی که بیخودی اسمشان به اصطلاح بد در رفته است آشنا شوید.
به دور ماندن از اضافه وزن و چاقی با این کارها اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات انسان امروزی است. تغییر شیوه زندگی از یک سو و تغییر عادات غذایی و تمایل به مصرف غذاهای آماده و فوری (فست فودها)، غذاهای خیابانی و پرکالری از سوی دیگر روند اضافه وزن و چاقی و به موازات آن بیماری‌های ناشی از چاقی و اضافه وزن مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، عروقی و ... روند رو به افزایشی را در کشور دارد و به این دلیل هزینه‌های درمان و مراقبت از این بیماری‌ها بار مالی زیادی را به دوش دولت و خانواده‌ها خواهد گذاشت.
این مرغ عزیز را چگونه بخوریم؟ همیشه کارشناسان و متخصصان علوم غذایی، مرغ و ماهی را بهترین جایگزین گوشت قرمز معرفی می‌کنند و ورود آن به برنامه غذایی خانواده را عادت مناسبی می‌دانند، اما موضوعی که کمتر به آن پرداخته می‌شود، نوع طبخ مرغ است که در عین تنوع بخشیدن به طعم، می‌تواند آن را سالم یا ناسالم کند‌.
روغن زیتون خالص و مرغوب را بشناسید عضو شورای ملی زیتون، رنگ روغن زیتون خالص و مرغوب را زرد متمایل به سبز عنوان کرد و گفت: باید تلخی و تیز بودن آن، انتهای گلو را بسوزاند.