نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چهار راهکار تغذیه‌ای برای افزایش قوای جنسی اگر مدتی است تصور می‌کنید احساسات عاشقانه و تمایلا...

  لزوم انتخاب یک الگوی تغذیه‌ای مناسب پس از چهل سالگی متخصصان تغذیه و سلامت می‌گویند، زمانی که به سن 40 ...

  فست‌فود به سبک کدبانو اگر نگران سلامتی‌تان هستید باید کمی حواستان را جمع...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اگر رژیم غذایی بگیرید دیرتر پیر می شوید! تحقیقات نشان می‌دهد که اگر میزان کالری‌های دریافتی تا 40 درصد کاهش یابند روند پیری سلول‌ها آهسته شده و عمر طولانی خواهد شد، از این رو محققان تلاش می‌کنند راهی پیدا کنند تا تأثیرات محدودیت کالری روی مغز را با یک دارو تقلید کنند.
تاثیر روانی تغذیه بر انسانها چگونه است ؟ تا به حال به این موضوع فكر كرده‌اید كه در شبانه‌روز، چقدر وقت‌تان صرف خوردن و آشامیدن یا فكركردن به این دو موضوع می‌شود؟ سعی كنید یك روز، زمانی را ‌كه صرف آماده‌‌‌كردن یا خوردن غذا و فكر كردن در مورد این موضوع می‌كنید، ثبت كنید. احتمالا این زمان بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود كه صرف كارهای دیگر می‌كنید.
از بین بردن چربی های شکم،باسن و ران سلولیت اغلب در باسن و ران‌ها و البته گاهی اوقات در بازوها و شکم جا خوش می‌کند. سلولیت لکۀ تاریک بدن زنان است.
لاین ایرانی نیازمند یاری ایرانیان/رقیب سالم نژاد انگلیسی مدیر کل تامین دام شرکت پشتبانی با تاکید بر عزم راسخ مجریان و متخصصان داخلی برای اصلاح روند تولید و مصرف گوشت مرغ، تصریح کرد با بازگرداندن نژاد ایرانی آرین به گستره تولید و همراهی عموم مصرف کنندگان، بساط مرغ‌های غول پیکر وارداتی برچیده خواهد شد.