نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  26 توصیه تغذیه‌ای به مسافران نوروزی تعطیلات عید که از راه می‌رسد، بازار سفرهای نوروزی ...

  میوه هایی برای شارژ شدن انسان های خسته ممکن است در طول روز دچار خستگی شوید ولی می دانید ک...

  سیب معجونی برای درمان بسیاری از دردها سیب از جمله میوه‌هایی است که در همه فصل‌های سال بی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

4 ترفند موثر برای مقابله با ضعف‌های غذایی همه‌ی ما کمابیش در زندگی ضعف‌هایی داریم که ما را آسیب پذیر می‌کنند. در حوزه‌ی تغذیه نیز این ضعف‌ها وجود دارند و به مراتب بیشتر هم هستند.
با این مواد غذایی سموم بدن خود را دفع کنید (1) برخی از مواد غذایی باعث سم‌زدایی بدن می شوند. به طور مثال، همیشه گفته می شود سیر باعث دفع سموم بدن می شود. اما برخی از خوراکی ها، غذاها، سالادها یا میان وعده های ساده نیز می توانند باعث دفع بسیاری از سموم از بدن شوند.
پیامبران چه زمانی «شام» می‌خوردند؟ وعده غذایی شام یکی از وعده‌های غذایی است که بهتر است در زمان و با دقت بیشتر و رعایت نکات خاصی صرف شود.
جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.