نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه از وارفتن كوفته تبریزی جلوگیری کنیم اگر اولین بارتان است که کوفته درست می کنید حتما با...

  مسواک بزنید تا عقلتان زایل نشود! پایگاه خبری لقمه: طبق نتایج یک تحقیق جدید، از ارتب...

  با این خوردنی‌ها شاد شوید مردم در سرتاسر دنیا در جنبه‌های گوناگون، از مذهب گ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا ماست هم خراب می‌شود؟ ماست بعد از گذشت تاریخ انقضا طعمی ترش پیدا می‌کند. البته خوردن ماست ترش هیچ ضرری ندارد اما فایده‌ای هم به بدن نمی‌رساند. از ماست ترش‌شده می‌توان برای تهیه دوغ استفاده کرد اما ارزش غذایی بسیار کمتری نسبت به ماست شیرین دارد.
بررسی وضعیت تغذیه ای دانشجویان ایران پایگاه خبری لقمه: مسئول گروه تغذیه بالینی وزارت بهداشت گفت:بررسی ها نشان می دهد بیش از 6 درصد از دانشجویان تمام روزهای هفته از نوشابه یا آبمیوه صنعتی استفاده می کنند، حدود 57 درصد نیز به ندرت از آن استفاده می کنند. همچنین حدود 5/12 درصد دانشجویان تمام روزهای هفته از شیرینی جات ، مصرف می کنند و حدود 6 درصد نیز اصلا شیرینی مصرف نمی کنند. این در حالی است که توصیه می شود مقدار مصرف انواع شیرینی باید به حداقل برسد.
غذاهای کاهش دهنده استرس تنش و استرس چیزی است که همه ما داریم اما تفاوت در نحوه برخورد با آن است. مدیریت استرس وسیله ای قدرتمند در کسب بهبودی است. چون استرس زیاد، بر سلامت جسمی اثر می گذارد.راه های زیادی برای مقابله با آن وجود دارد که یکی از آن ها رعایت رژیم غذایی است.
چگونه به صورت طبیعی لب هایی به رنگ صورتی داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا روش های طبیعی برای روشن کردن لب ها و داشتن رنگ طبیعی صورتی را به شما نشان دهیم.