نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مکیدن انگشت در کودکان خطرناک است؟ رفلکس مکیدن به نوزاد حالت خوشایندی می‌دهد و باعث آ...

  آنچه باید در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید سبوس، پوسته سفت و هضم‌نشدنی روی دانه‌های غلات است ...

  خوراکی هایی که زنان را سرد می کند مزاج زنان سردتر از مردان است و برای حفظ سلامتی خو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

۵ تکنیک بازاریابی ویروسی پایگاه خبری لقمه: این گزارش درصدد است که به مفهوم، نحوه عملکرد، مزایا و معایب «بازاریابی ویروسی» بپردازد.
سوء تغذیه و سوء مصرف پروتئین ۸۰۰ هزار کودک ایرانی دبیر ستاد کشوری ترویج مصرف تخم‌مرغ از سوء تغذیه و سوء مصرف پروتئین ۸۰۰ هزار کودک ایرانی خبر داد.
مخرب‌ترین شیوه‌های كاهش وزن پای صحبت بسیاری از افراد كه می‌نشینیم، بر این باور هستند كه بهترین رژیم غذایی ممكن را در پیش گرفته‌اند و توانسته‌اند به زعم خودشان معجزه‌ای را بیافرینند زیرا در طول یك هفته چند كیلوگرم از وزنشان و چند سانتی‌متر از سایز دور كمر‌شان را كاهش داده‌اند در حالی كه به عقیده متخصصان تغذیه، این اشتباه‌ترین باور ممكن و نادرست‌ترین شیوه‌ای است كه افراد در پیش می‌گیرند و گاهی سلامت خود را به خطر می‌اندازند...
راه های مقابله با کودکان پُرخور و شکمو با شیطنت دستش را به سمت ظرف شیرینی‌ روی میز، دراز کرد. یک نگاهش به در بود که یکدفعه مادر وارد اتاق نشود و نگاه دیگرش به شیرینی‌های داخل ظرف که از عصر تا حالا دلش را برده بود! تا آمد یکی از آن شیرینی‌های بزرگ شکلاتی را که با ترافل‌های رنگی تزئین شده بود، بردارد سر و کله مادر با ابروهای درهم رفته و یک جیغ بنفش پیدا شد که می‌گفت: «آخه من با این شکم سیری‌‌ناپذیر تو باید چکار کنم؟!» حتما شما هم با چنین صحنه‌‌هایی مواجه شده‌اید.