نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۵ دلیل خوب برای مصرف تخم مرغ بر خلاف گذشته که تخم مرغ به عنوان یک ماده‌ی غذایی ...

  رژیم لاغری با عسل عسل، مناسب ترین شیرینی برای افراد چاق، دارای اضافه...

  فوت های کوزه گری برای یک چای خوش طعم فوت های کوزه گری برای یک چای خوش طعمفراموش نكنید گ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا مجبورم لاغر شوم؟! این روزها درزندگی بی تحرک ما که پر از رژیم های ناسالم و انواع فست فودها و غذاهای چرب و خیلی شیرین است، اینگونه معمول شده که چند کیلو اضافه وزن آنقدرها هم خطرناک نیست و ما آن را عاملی برای تهدید سلامتی نمی دانیم.
چرا هندوانه اینقدر مفید است هندوانه از آن دست میوه های تابستانی است که به خاطر آبدار و شیرین بودنش محبوب و مورد علاقه همگان است. هندوانه منبع طبیعی از بهترین آنتی‌‌اکسیدان‌ها بوده که طبیعت فراهم کرده است. آنتی ‌اکسیدان‌هایی مثل ویتامین‌ C و A که از ما در برابر بیماری‌ها محافظت می‌کنند. با مصرف هندوانه خطر کم ‌آب شدن بدن نیز کاهش می‌‌یابد.
به خاطر پوستتان خوب بخورید فكر نمی‌كنیم بتوانیم كسی را پیدا كنیم كه دوست نداشته باشد  پوستش صاف، شفاف و خوشرنگ باشد . انسان ذاتا و بر اساس فطرت از زیبایی لذت می‌برد و پوست كه گسترده‌ترین عضو بدن است نقش مهمی در زیبایی ما دارد .
ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.