نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۶ نوع ماده غذایی گیاهی موثر در کاهش فشار خون پایگاه خبری لقمه: اگر بدنبال راهکار‌های ساده برای ...

  رژیم غذایی دیابتی ها چیست؟ افراد مبتلا به دیابت نوع اول باید انسولین مورد نیا...

  میوه هایی برای شارژ شدن انسان های خسته ممکن است در طول روز دچار خستگی شوید ولی می دانید ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

10 توصیه برای وعده های غذایی سالم پایگاه خبری لقمه: دانشگاه علوم پزشکی تهران ، 10 نکته برای وعده های غذایی سالم به مردم توصیه کرده است.
قرص‌های لاغری واقعا معجزه می‌كنند؟ این روزها بیشترین معضل بسیاری از افراد مسئله چاقی است‌، بعضی از افراد ترجیح می‌دهند به جای تلاش برای بهتر زندگی‌كردن و از راه‌های منطقی به نتیجه رسیدن ره صد ساله را یك شبه طی كنند و هستند كسانی كه از این افراد به راحتی سوءاستفاده می‌كنند اما برای سود بیشتر آن‌ها اجازه ندهید تا از شما سوءاستفاده شود.
جلوگیری از ابتلا به افسردگی با مصرف لبنیات یک روانپزشک با تاکید بر مصرف لبنیات تازه و مغزهایی مانند پسته، بادام و گردو گفت: بیشترین میزان سرتونین در ماست و شیر تازه دیده می‌شود.
دم‌كردنی محبوب ایرانی‌ها برای خیلی از ما ایرانی‌ها همیشه نوشیدن یك فنجان چای گرم بسیار دلچسب است؛ اما در سرمای دومین ماه پاییزی این لذت چند برابر می‌شود. البته نوشیدنی‌های گرم و سرد زیادی وجود دارد كه می‌توانیم در فرصت‌های مختلف از آنها استفاده كنیم ولی ایرانی‌ها از روزگاران قدیم به چای علاقه بیشتری داشته‌اند. شاید دلیلش این باشد كه چای یك نوشیدنی شرقی است.