نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  خواص درمانی کلم بروکلی یک متخصص آسیب شناسی سلولی گفت: مصرف کلم بروکلی از ...

  فست‌فود به سبک کدبانو اگر نگران سلامتی‌تان هستید باید کمی حواستان را جمع...

  همبرگر خطرناک‌تر است یا سیگار؟ در حالی‌که هنوز شمار زیادی از مردم جهان به دلیل نب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با اشتها و گرسنگی کاذب چه کنیم؟ انرژی‌تان پایین آمده، شکمتان به سر و صدا افتاده است و اخلاقتان هم از یک فرد مهربان و دوست‌داشتنی به فردی عصبی و تندمزاج تبدیل شده‌. گرسنگیتان تبدیل به عصبانیت شده است. این اتفاق برای همه ما افتاده است و می‌دانیم که اصلاً وضعیت خوبی نیست.
آیا این هشت خاصیت لیمو عمانی را می دانید؟ پایگاه خبری لقمه: لیمو عمانی یک ماده غذایی رایج در بیشتر آشپرخانه‌های عربی و آسیایی است که دارای فواید فوق‌العاده‌ای برای سلامت جسم است.
گزارشی از كارایی برنامه جهاد كشاورزی برای افزایش تولید گوشت وزارت جهاد كشاورزی، برنامه‌های خود برای افزایش تولید گوشت را اعلام كرده است اما این تمایل به افزایش تولید، درشرایطی وجود دارد كه بهره‌وری پایین تولید گوشت در ایران، آینده منابع و همچنین امنیت غذایی كشور را به خطر انداخته است.
چه میوه‌هایی را چه وقت بخوریم؟ یک متخصص تغذیه با تاکید بر اینکه مصرف 2 تا 4 واحد میوه در روز ضروری است، گفت: میوه‌ها دربردارنده انواع ویتامین، مواد معدنی مانند فیبر غذایی، آنتی اکسیدان، کلسیم، فسفر و پتاسیم هستند که بدن به این مواد نیاز زیادی دارد اما برخی از آن‌ها نباید همراه غذا مصرف شوند و برخی را قبل یا بعد از غذا باید خورد.