نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روغن جامد را از برنامه غذایی خود حذف کنید ارتباط مستقیمی‌ میان رژیم غذایی و بیماری قلبی وجود...

  درمان سرماخوردگی به روش طب سنتی استاد دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ...

  فواید درمانی طالبی طالبی یكی از بهترین منابع ویتامین آ است و مملو از ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوراکی های موثر در درمان ناباروری مردان لقمه: یک متخصص تغذیه ناباروری مصرف استروژن‌های گیاهی را در پایین آوردن میزان استروژن در مردان و درمان ناباروری موثر دانست و گفت: استفاده از مواد غذایی مانند لوبیا سبز، باقلا و سویا در درمان ناباروری مردان بسیار موثر است.
وضعیت بازار کالاهای اساسی در ماه رمضان/هزینه برخی از اقلام سفره افطار چقدر است پایگاه خبری لقمه: شکل تغذیه با آغاز ماه رمضان تغییر می‌کند. تامین کالری مورد نیاز بدن یکی از ضروریات بوده که بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت روزانه هر فرد به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کالری نیاز دارد.
12رازی که فست فودی‌ها به شما نمی گویند فست‌فودها، خیلی سریع‌تر از آن‌چیزی که تصور می‌کردیم، به زندگی ما وارد شده‌اند و چه بخواهیم و چه نخواهیم، در زندگی روزمره‌مان نقش مهمی دارد. رازهای فست‌فودها را بخوانید تا با این پدیده مدرن امروزی، رفتاری متفاوت داشته باشید...
12 پیشنهاد خوب برای داشتن یک صبحانه مقوی می دانید چرا متخصصان تغذیه روی خوردن صبحانه تاکید می کنند؟ از مهم ترین دلایل این تاکید، مطالعاتی است که نشان می دهد صبحانه موجب تمرکز ذهنی بیشتر و ایجاد تفکری خلاق در فرد می شود.