نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مواد غذایی خواب آور را بشناسید خوردن غذاهای بخصوص و یا ترکیبی از غذاها در وعده شا...

  این میکروب قاتل معده است در صورت عدم درمان، این میکروب 30 درصد عامل سرطان م...

  12 ماده‌ غذایی برای بالا بردن کلسترول خوب خون فیبرهای غذایی می‌توانند میزان کلسترول خوب خون را ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش مصرف نمک برای بیماران قلبی مضر است/ ۸۵ درصد بیشتر در معرض مرگ یا بستری شدن پایگاه خبری لقمه: طبق یک مطالعه جدید، کاهش مصرف نمک در بیماران قلبی می تواند خطر مرگ یا بستری شدن در بیمارستان را برای آنها به همراه داشته باشد.
استقلال اقتصادی و امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: مطالعات و بررسی‌های نشان دهندۀ این حقیقت است كه اقتصاد كشور بنا به علل گوناگون، از عدم تعادل‌های متنوع و متعددی رنج می‌برد. این امر، منجر به گسترش فقر، نابرابری اجتماعی، طبقاتی شدن جامعه، بیكاری و استقراض خارجی شده است. در این نوشتار برآنیم تا به این پرسش پاسخ دهیم كه آیا مبانی اقتصادی قانون اساسی باعث به وجود آمدن این عدم تعادل‌هاست؟
زخم زبان سرطان می آورد! ماهیچه کوچک و سرخ رنگی که توانایی های بسیاری دارد و مانند یک دست، کارهایی را انجام می دهد که هیچ عضو دیگری در بدن انسان قادر به انجام آن نیست. این ماهیچه زبان نام دارد.
شیرین کام بدون کالری زیاد کوچک و بزرگ ندارد. همه ما کمابیش عاشق طعم شیرین هستیم و خوردن شیرینی، نوشابه، بستنی و غیره را با هیچ‌چیزی در دنیا عوض نمی‌کنیم. البته خودتان بهتر می‌دانید که مصرف زیاد قند و شیرینی‌جات و نوشیدنی‌های شیرین برای سلامتی خوب نیست و مصرف بیش از اندازه این قبیل خوردنی‌ها زمینه ابتلا به چاقی و خدای نکرده دیابت نوع2 را فراهم می‌کند.