نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  نوشابه‌ها ژن‌ چاقی را فعال می‌کنند مصرف نوشیدنی‌های گازدار ژن‌های چاقی مفرط را فعال م...

  مکیدن انگشت در کودکان خطرناک است؟ رفلکس مکیدن به نوزاد حالت خوشایندی می‌دهد و باعث آ...

  خطر ابتلا به تب مالت با مصرف بستنی‌های سنتی و خامه محلی ستنی‌های سنتی و پنیر و خامه محلی مهم‌ترین عامل انت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فاتحه‌خوانی با آبمیوه مسموم بلای جان پیرزن‌ها رییس پلیس آگاهی فرماندهی غرب استان تهران از دستگیری سارقی خبرداد که در پوشش «مسافرکش» ضمن مسموم‌کردن زنان مسن، جواهرات آنان را سرقت می‌کرد.
ضرورت توسعه محصول های ارگانیک و حمایت دولت از تولید کنندگان پایگاه خبری لقمه: متخصصان توسعه کشاورزی ارگانیک در نشست توسعه این نوع کشاورزی بر ضرورت توسعه محصول های ارگانیک و حمایت دولت از تولید کنندگان آن تاکید کردند.
همه چیز درباره محبوب‌ترین نوشیدنی دنیا برای تعداد بی‌شمار مردمی که به این نوشیدنی باستانی و 5 هزار ساله وابسته‌اند، چای یعنی زندگی، یعنی آغاز روز و در یک کلام بخشی از فرهنگی جهانی که پیر و جوان در هر نقطه این کره خاکی روز خود را با آن آغاز می‌كنند و ادامه می‌دهند.
دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»