نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  حذف کربوهیدرات‌ها از رژیم غذایی تنفس را بد بو می کند حذف کربوهیدراتها از رژیم غذایی به منظور کاهش وزن، ...

  تاثیر تغذیه بر تقویت میل جنسی وقتی در مورد سلامت جنسی صحبت می‌شود، پای مسائل زیا...

  درباره حساسیت غذایی كودكان چه می‌دانید لقمه: حدود شش درصد كودكان در سه سال ابتدایی زندگی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
گزارش تصویری اختصاصی از تور قطار گردشگری تهان_شمال (سوادکوه) پایگاه خبری لقمه: تور قطار گردشگری ساعت هفت روز جمعه 18 اسفند ماه، حرکت خود را از ایستگاه راه آهن تهران به سمت سوادکوه در استان مازندران آغاز کرد و بعد از عبور از گرمسار، بن کوه، کبوتر دره، سیمین دشت، زرین دشت، مهاباد، فیروزکوه، گدوک ، دوگل، ورسک و سرخ آباد وارد ایستگاه راه آهن سوادکوه شد.
تغذیه‌ی مناسب این 9 بیماری را از شما دور می‌کند برای داشتن عمر طولانی همراه با سلامتی و تندرستی لازم است سبک زندگی‌تان سالم باشد. یعنی اینکه تغذیه‌ی درستی داشته باشید و از کارهایی که به سلامتی آسیب می‌زند دوری کنید.
توصیه به خوشگذرانی در کلام امام کاظم (ع) پایگاه خبری لقمه: تفریح و سرگرمی‌های لذت‌بخش شما را در اداره زندگی یاری می‌کند و به کمک آن بهتر به امور دینی خویش موفق خواهید شد.