نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  تغذیه برای سلامت ریه ویتامینA، ویتامینD، ویتامینE، ویتامینC و همچنین وی...

  تغذیه در کودکان ورزشکار(۲) پایگاه خبری لقمه: در مقاله قبل گفتیم علاوه بر دریا...

  رژیم غذایی تاثیری در افزایش یا کاهش میل جنسی مردان ندارد در جامعه ما گفته می شود غذاهایی که خاصیت گرمی دارن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با این رژیم غذایی زیبا می شوید هیچ کس دوست ندارد که زیر چشمهایش گود رفته و سیاه شود. اما اگر به این وضعیت دچار شده اید، از ویتامین C به همراه آهن استفاده کنید.
آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟/با بهترین روش های فریز کردن مواد غذایی آشنا شوید آیا فکر می‌کنید خوراکی‌های منجمد در مقایسه با محصولات تازه ارزش غذایی کمتری دارند؟ آیا منجمد کردن، ویتامین‌ها را از بین می‌برد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است وقت آن رسیده که با این باور نادرست خداحافظی کنید. همه چیز به همین سادگی نیست. چون فریز کردن مواد غذایی شرایط خاصی دارد که اگر رعایت نشوند، روی ارزش غذایی آنها تاثیر منفی می‌گذارد. دکتر محمدرضا وفا، متخصص تغذیه در این باره توضیح می‌دهد.
آیا به غذا خوردن معتاد هستید؟ نمی‌توانید دست از غذا خوردن بکشید؟ حتی وقتی سیر هستید و دلتان حتی یک ذره هم ضعف نمی‌رود، باز هم دوست دارید خوراکی در دهان بگذارید؟ اگر این حالت شما در موقعیت‌های استرس‌زا بیشتر می‌شود، باید به این فکر کنید که ممکن است به غذا خوردن معتاد شده باشید. اگر می‌خواهید از این موضوع مطمئن شوید، می‌توانید آزمون زیر را انجام دهید تا ببینید به غذا اعتیاد دارید یا نه!
اولین دایناسور‌ها چه چیز‌هایی می‌خوردند؟ پایگاه خبری لقمه: پژوهشگران دانشگاه «بریستول» انگلیس در مطالعه اخیرشان کشف کردند اولین دایناسور‌ها تمایل داشتند چه چیز‌هایی بخورند.