نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ویتامین ها، حافظ سلامتی انسان پایگاه خبری لقمه: ویتامین ها به رشد و عملکرد بدن ک...

  خطری که در برچسب مواد غذایی ذکر نمی شود مدیرگروه تغذیه دانشگاه جندی شاپور اهواز با بیان ای...

  به كودك خود به اجبار غذا ندهید دكتر پریسا ترابی در گفت وگویی، ضمن بیان این مطلب ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توجه به اشتغال خانواده‌محور و ایجاد صندوق ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار پایگاه خبری لقمه: یکسال از فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد، روزهایی که این دولت روی کار آمد مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از گذشته به جا مانده بود اما این دولت مردمی برنامه‌های خود را با قدرت به اجرا گذاشت؛ نمونه‌ای از این اقدامات اثرگذار از دولت مردمی در حوزه زنان و خانواده است.
قهوه سبز با کدام داروها تداخل دارد پایگاه خبری لقمه: مردم قهوه سبز را برای چاقی، دیابت، فشار خون بالا، کلسترول بالا و بسیاری از شرایط دیگر مصرف می کنند، اما هیچ مدرک علمی خوبی برای حمایت از این موارد وجود ندارد.
شلغم غذای مغز و اعصاب یک کار‌شناس صنایع غذایی با بیان این مطلب که شلغم دارای بسیاری از ویتامین‌ها از جمله A، B۱، B۲، B۳، C گفت: شلغم دارای مواد معدنی از جمله آهن، ارسنیک، پتاسیم، روبیدیم، سدیم، فسفر، کلسیم، گوگرد می‌باشد.
با این مواد غذایی سموم بدن خود را دفع کنید (1) برخی از مواد غذایی باعث سم‌زدایی بدن می شوند. به طور مثال، همیشه گفته می شود سیر باعث دفع سموم بدن می شود. اما برخی از خوراکی ها، غذاها، سالادها یا میان وعده های ساده نیز می توانند باعث دفع بسیاری از سموم از بدن شوند.