نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه های لازم برای تغذیه در دوران بارداری پایگاه خبری لقمه: درصورتی بارداری نتیجه ی موفقیت آ...

  خواص عسل آفریقایی "اقاقیا" لقمه: عسل اقاقیا حاوی انواع مختلف ویتامین ها و اسی...

  وقتی مریض هستید گریپ‌فروت نخورید گریپ‌فروت برای سلامتی مفید است اما نه زمانی که مری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چه میوه‌هایی را چه وقت بخوریم؟ یک متخصص تغذیه با تاکید بر اینکه مصرف 2 تا 4 واحد میوه در روز ضروری است، گفت: میوه‌ها دربردارنده انواع ویتامین، مواد معدنی مانند فیبر غذایی، آنتی اکسیدان، کلسیم، فسفر و پتاسیم هستند که بدن به این مواد نیاز زیادی دارد اما برخی از آن‌ها نباید همراه غذا مصرف شوند و برخی را قبل یا بعد از غذا باید خورد.
شب یلدا فقط برای خوردن میوه و تنقلات نیست/ آداب غیرمرسوم را از شب یلدا حذف کنید پایگاه خبری لقمه: شاید نتوان برای برخی آداب و رسوم شب یلدا جایگزینی تعریف کرد، اما حالا در این شرایط اقتصادی بیایید کاری کنیم که دیگر انار دانه درشت و هنداونه بزرگ قرمزرنگ مشکلی بر مشکلات خانواده‌ها در این شب باستانی اضافه نکند.
آشنایی با پرتقال و خواص دارویی آن پرتقال درخت كوچكی است دارای برگهای سبز و گلهای سفید، پوست پرتقال نارنجی رنگ ، كمی ناصاف و میوه آن بسته به انواع مختلف شیرین و ترش ، زرد رنگ و یا قرمز است .
کدام درمان چاقی مناسب شماست؟ در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران 70 درصد افراد بالای 20 سال در شهرهای بزرگ دچار اضافه وزن هستند و نزدیک به 50 درصد افراد دچار چاقی هستند و به طور کلی این چاقی در زنان شایع تر است.