نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میکروب‌های مولد مسمومیت غذایی کدامند؟ غذای مسموم همیشه ناشی از خوردن غذای آلوده به سم نی...

  ماست و انواع میوه ها لایه بردارهای مفید پوست اسید های موجود در ماست و میوه جات لایه های مرده پو...

  هدف گذاری در رژیم کاهش وزن صرف نظر از اینکه دلیل لاغر شدن چه باشد کاهش وزن مو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

استاتین‌ها با گریپ فروت تداخل دارند یک دکترای داروسازی با اشاره به اینکه گاه عوارض جانبی استاتین‌ها بسیار ناراحت کننده است، گفت: برای کاهش بروز عوارض جانبی دستگاه گوارش، باید استاتین‌ را عصرها با یک وعده غذا مصرف کرد.
اسامی غیرمتعارف در کافی شاپ و رستورانها نشانه چیست پایگاه خبری لقمه: ناپلیتانا، مالیبوی آناناس، موهیتو و رازبری مارگریتا؛ هیچ​کس نمی​داند این اسامی ناآشنا دقیقا از کی در فهرست غذایی ما ایرانی​ها جای گرفتند. هرچه که هست حالا جا برای خودنمایی اسامی عجیب آن ور آبی باز شده است .
مقدار کالری غذاهایی که می‌خوریم چقدر است در زندگی روزانه با افراد زیادی مواجه شده‌ایم که خواهان اضافه وزن و یا کم کردن وزن بوده‌اند و یا حتی شاید خود شما نیز جزء این افراد به شمار آیید. در این مطلب شما را با میزان کالریهای موجود در غذاها آشنا می‌کنیم.
نسخه طب سنتی برای اختلالات جنسی مکاتب درمانی سنتی و مکمل، شیوه‌ها و روش‌های طبیعی و متنوعی را برای بهبود و درمان بیماری‌ها و اختلال‌های جنسی به کار می‌بستند و استفاده از این شیوه‌ها را سالم‌ترین و بی‌عارضه‌ترین روش‌ها برای حفظ سلامت و درمان بیماری‌های جنسی مردان و زنان می‌دانند.