نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راهکارهایی برای کاهش تشنگی در ماه رمضان برای کاهش تشنگی در ایام روزه‌داری، می‌توان عرق کاس...

  توت‌فرنگی، نوبرانه‌ای کم کالری توت‌فرنگی منبع خوبی از فیبر، ویتامین C، پتاسیم و آ...

  حساسیت های غذایی در کودکان پایگاه خبری لقمه: هنگامی که سیستم ایمنی بدن به چیز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توجه به اشتغال خانواده‌محور و ایجاد صندوق ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار پایگاه خبری لقمه: یکسال از فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد، روزهایی که این دولت روی کار آمد مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از گذشته به جا مانده بود اما این دولت مردمی برنامه‌های خود را با قدرت به اجرا گذاشت؛ نمونه‌ای از این اقدامات اثرگذار از دولت مردمی در حوزه زنان و خانواده است.
تـغـذیـه قـدیمی‌هـا 4 غـلط دارد گذشت زمان بر نوع خوراک ما هم تأثیر گذاشته و نسل امروز نباید از باورهای بسیار قدیمی درباره غذا خوردن پیروی کنند؛ باورهایی که اشاره‌ای به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم داشت.
گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.
آیا با داروهای ماهواره ای لاغر میشویم؟ رئیس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران تاکید کرد :« اغلب دارو های لاغری به صورت قاچاق وارد کشور می شوند که متاسفانه اساس این دارو ها بر دفع آب بدن و تحلیل عضلات است که در نهایت مصرف این داروها باعث لاغری صوری می شود