نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تاثیر مصرف تخم مرغ های غنی شده با اسید چرب امگا 3 بروی چربی ها و فشار خون پایگاه خبری لقمه: بالا بودن لیپید خصوصا بالا بودن ...

  اختلالات خوردن در قرن 21 گریبان گیر زنان باردار و ورزشکاران پایگاه خبری لقمه: وجود اختلالات خوردن احتمال نازای...

  با این رژیم غذایی بیشتر عمر کنید به عقیده‌ی محققان تأثیر داشتن رژیم غذایی مدیترانه‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خطر عسل برای کودکان زیر یکسال با تولد اولین نوزاد ممکن است با مشاهده برخی رفتارها سوالاتی ذهن والدین را درگیر کند اینکه نوزاد تازه متولدشده زیاد می‌خوابد؟، نزدیک‌بین است، چه مدت پس از تولد می‌خندد، آیا دچار اضطراب می‌شود یا نه و چه موادغذایی را نباید تا یک سالگی به کودک داد و....
نکاتی در مورد لیمو امانی لیمو امانی همان لیمو ترش معمولی خشك شده است . اما شهرت آن به اسم لیمو " امانی " به دلیل این است كه شهر امان پایتخت كشور اردن معروف ترین نوع لیمو را دارد.
لاغری از درون با به کارگیری این دستورات هورمون‌ها صرفا مسئول پرمویی یا كم‌مویی یا رقم خوردن دوره‌های ماهانه نیستند. در واقع هورمون‌های زیادی در بدن شما هستند كه تمام روند غذا خوردن تا چاق شدن یا نشدن شما را كنترل می‌كنند. حتی خود سلول‌های چربی هم هورمون‌های مختلفی تولید می‌كنند. اما چیزی كه ممكن است شما آن را ندانید این است كه می‌توانید كارهایی انجام دهید كه این مواد شیمیایی قوی به‌نفع شما كار كنند.
بهترین میوه جایگزین قند و شکر یک کارشناس بهداشت مواد غذایی، از خرما به عنوان میوه ای نام برد که با خوردن ۱۵ گرم آن در روز می توان کم خونی ناشی از کمبود آهن بدن را برطرف کرد.