نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  6 غذایی که کلسترول خون را افزایش می‌دهند آیا رژیم غذایی شما برای سلامت قلب مناسب است؟ حتی ا...

  اسنك‌های سالم به جای تنقلات برای لاغری بدون مایونز، بدون روغن و بدون تمام افزودنی‌های خوش...

  آیا آب میوه برای سلامت کودکان مضر است؟ در گذشته آب میوه را به خاطر داشتن ویتامین C فراوان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رژیم غذایی ضد سرطان زنانه سرطان تخمدان نهمین سرطان شایع بین زنان و پنجمین علت مرگ و میر آنهاست. در واقع سرطان تخمدان بیشتر از هر سرطان دیگری باعث مرگ در زنان می‌شود.
برای لاغری هیچ وعده غذایی را حذف نکنید یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با بیان اینکه:« برای داشتن اندامی متناسب لازم است تنوع و کفایت مواد غذایی در تمام وعده های غذایی رعایت شود.» تاکید کرد:« داشتن فعالیت فیزیکی متناسب ضمانت اجرایی برای کاهش وزن دارد.»
بفرمایید دسرهای سبزیجاتی اگر نگران قند خون تان هستید، دنبال راهی برای افزایش سبزیجات مصرفی‌تان می‌گردید و نمی‌خواهید قند و چربی زیادی مصرف کنید اما درعین‌حال عاشق دسر هستید می‌توانید سبزیجات را دریابید.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.