نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  برای جلوگیری از چاقی در تعطیلات نوروز چه کنیم؟ یک کارشناس تغذیه گفت: برای جلوگیری از چاقی و اضاف...

  با مصرف روزانه گوجه فرنگی قلبتان را تقویت کنید مصرف روزانه گوجه فرنگی به طور قابل توجهی عملکرد رگ...

  مصرف آب همراه با غذا موجب بروز یبوست می‌شود سیدعلی ابوالحبیب متخصص داخلی اظهار داشت: یکی از عل...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

عوامل گرانی میوه چیست/اجاره بهای نجومی مغازه ها یا افزایش هزینه تولید و حمل و نقل پایگاه خبری لقمه: محصولی که در مراکز عمده فروشی عرضه می شود با حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید به مصرف کننده نهایی عرضه شود اما متأسفانه می‌بینیم گاهی تا سه الی چهار برابر قیمت عمده فروشی در مغازه‌ها به فروش می‌رسد!
راه‏های مقابله با خستگی بعد از غذا همه ی ما با خستگی بعد از غذا آشناییم به خصوص بعد از ناهار که معمولا بیشتر از وعده های دیگر غذا می خوریم. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا این اتفاق می افتد و یا در برابر آن چه کاری می توان کرد؟
سه استراتژی ممکن برای برخورد با همه‌گیری کرونا در ایران پایگاه خبری لقمه: اتخاذ یک سیاست تهاجمی که مانند کشورهای چین و کره ظرف سه ماه بیماری را تقریبا ریشه کن کند و ما را به زندگی عادی برگرداند بسیار بهتر از ماه‌ها زندگی در ترس با عواقبی غیرقابل پیش بینی است.
راهکارهای درمان بی اشتهایی کودکان بهبود وضعیت تغذیه،‌ گسترش و در دسترس بودن انواع خوراکی‌ها و البته تولید انبوه تنقلات متنوع اشتهای ناچیز معده‌های کوچک را به سرعت اشباع می‌کند و هنگامی که والدین مشاهده می‌کنند​ فرزندشان سر سفره غذا از خوردن امتناع دارد نگران و حیران می‌مانند که چگونه او را به خوردن تشویق کنند.