نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ۶ نوع ماده غذایی گیاهی موثر در کاهش فشار خون پایگاه خبری لقمه: اگر بدنبال راهکار‌های ساده برای ...

  بهبود سلامت روده ها به کمک نوشیدنی های پروبیوتیک پایگاه خبری لقمه: نوشابه های پروبیوتیک و پری بیوتی...

  کاهش سیستم ایمنی بدن و انرژی با حذف گوشت از برنامه غذایی یک عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات تغذیه کشور هشدار ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فرمول تغذیه‌ای برای شفاف‌سازی و لطافت پوست شهزاد محمدیان، کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی توصیه هایی را برای شفاف‌سازی و لطافت پوست ارائه داده است.
یک نوشیدنی خطرناک برای مردان! مصرف نوشابه‌های گازدار و آبمیوه‌های شیرین شده با شکر از عادات غذایی روزانه به شمار می‌رود که همه گروه‌های سنی تمایل زیادی به مصرف این نوشیدنی‌ها دارند اما به نظر می‌رسد که با توجه به نتایج تحقیقات جدید، مردان باید در محاسبات خود بازنگری کنند.
چه خوراکی‌هایی شکم را صاف و کدام شکم را چاق می کند؟ همه ما می‌دانیم که ورزش کردن باعث شکل گرفتن و سفت شدن عضلات بدن می‌شود اما بعد از کرانچ‌های بی‌شمار و دراز و نشست‌های نفس گیر، بعضی وقت‌ها می‌بینید شکم‌تان آنطور که باید سفت نشده و حسابی لج‌تان می‌گیرد!
دستور تهیه 10 جوشانده ضد سرما خوردگی رایج ترین نوشیدنی ما چای است اما به گفته متخصصان طب سنتی زیاده روی در مصرف آن توصیه نمی شود، بنابراین بد نیست در کنار آن نوشیدنی های جایگزین مانند انواع جوشانده ها و دم نوش های گیاهی را هم امتحان کنید که هم راحت تهیه می شوند و هم هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. جوشانده ها از جوشیدن دانه، ریشه یا برگ گیاهان در آب جوش تهیه می شوند. حالا شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین دم نوش و جوشانده وجود دارد؟