نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این‌ها را بخورید تا سوی چشمانتان زیاد شود در این مقاله مواد غذایی مفیدی را معرفی می‌کنیم که...

  آشنایی با خوراکی‌های حاوی آنتی‌ اکسیدان و ضد‌ سرطان اگر تابحال سالاد میوه درست کرده باشید می دانید که ...

  نان هایی که مانع جذب روی می شوند یک متخصص تغذیه با بیان اینکه:« کمبود روی رشد را به...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

طرز تهیه ماشاب (آش محلی استان قم) سفره‌های ایرانی همچون تابلویی زیبا و رنگین است که هر شهر و استانی بخشی از آن را رقم زده است.
خطرات زیاده روی در مصرف این غذاهای خوب برخی از مواد غذایی ارزش غذایی بالایی دارند و برای سلامتی خوب هستند لذا توصیه به مصرف آنها می شود ولی همین مواد غذایی سالم وقتی به مقدار زیاد مصرف شوند برای بدن مناسب نیستند و سبب مشکلاتی می شوند.
همه چیز درباره داشتن لثه سالم و زیبا اگر بپرسید مهم‌ترین جزء یک لبخند زیبا چیست قطعا همه می‌گویند دندان سالم و زیبا. اما در کنار سلامت و زیبایی دندان‌ها، سلامت و فرم لثه‌ها نیز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است در حدی که زیباترین دندان‌ها اگر با لثه‌ای بیمار و عفونی احاطه شوند نه‌تنها لبخند زیبایی نمی‌سازند بلکه به دلیل عفونت لثه یا تحلیل رفتن آن جلوه خود را نیز از دست داده و صاحب چنین دندان و لثه‌ای قطعا لبخند زیبایی نخواهد داشت.
شام ‌خوردن را كنار نگذارید «شب‌ها شام نمی‌خورم، برنج و نان را كه كاملا از وعده غذایی شب حذف كرده‌ام، شب‌ها یك لیوان شیر، یك ظرف سالاد یا حتی یك عدد سیب به عنوان شام برایم كافی است». اینها جملاتی است كه این روزها از زبان بسیاری از افراد و بخصوص خانم‌ها می‌شنویم.