نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نکات مهم برای کاهش آلودگی‌های میکروبی میوه‌ها و سبزی‌ها پزشکان تاکید دارند: درست است که مصرف یک عدد سیب در...

  این مواد غذایی را در فریزر قرار ندهید تقریبا هر چیزی را می توان منجمد کنید اما برخی مواد...

  پنج ماده غذایی که منجر به کاهش تری گلیسرید خون می‌شوند خطرات ناشی از چربی بالا که مرتبط با سنجش سلامتی و ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با مواد غذایی که کمتر از 100 کالری دارند برای اینکه بدانید مواد غذایی هم هستند که کمتر از 100 کالری دارند و در روند کاهش وزن تان موثر است، این لیست را معرفی می کنیم.
توصیه‌های تغذیه‌ای برای مقابله با درد متخصصان تغذیه و سلامت معتقدند که برخی از مواد غذایی به کاهش دردهای مزمن کمک می‌کنند.
گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.
بزرگ شدن سینه ها در مردان و طاسی در زنان بدن سازان ممکن است اقدامات افراطی ای جهت بهبود عملکرد جسمی و فیزیکی خود انجام دهند. به گزارش سلامت نیوز همانطور که سایت مایوکلینیک می گوید بدن سازان و دیگر ورزشکاران ممکن است مکمل هایی مانند استروئید، کراتین، دیورتیک ها استفاده کنند در حالیکه متوجه خطرات و عوارض جانبی مهم این داروها نباشند.