نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پنج ماده غذایی که منجر به کاهش تری گلیسرید خون می‌شوند خطرات ناشی از چربی بالا که مرتبط با سنجش سلامتی و ...

  رژیم لاغری با عسل عسل، مناسب ترین شیرینی برای افراد چاق، دارای اضافه...

  بهترین شیوه پخت غذا آن چه خانم های خانه دار باید به آن توجه کنند این ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

قهرمانان غذایی را بشناسید قهرمانی فقط مختص دنیای ورزش نیست. در حوزه‌ تغذیه نیز مواد غذایی متعددی وجود دارند که به راستی نقش یک قهرمان را در حفظ سلامتی ما ایفا می‌کنند. به خاطر اینکه این مواد غذایی ارزش غذایی بالایی داشته و مانند یک سپر بلا عمل می‌کنند.
خوراک های معروف هر شهر برای سفرهای شما سفر رفتن و تفریح و استراحت همیشه برای ما با یک حس خوب به اسم خوردن همراه بوده است. لذت خوردن غذاهای خوشمزه و جدید در شهرهای مختلف و در غذاخوری های سنتی یا بازارهای محلی یک شهر همیشه برای ما به یادماندنی و خاطره انگیز است. استفاده از خوراک های سنتی یک شهر می تواند شادی سفر ما را چند برابر کند.
شغل‌های چاق کننده را بشناسید محققان در جدیدترین مطالعات خود فهرست مشاغلی را منتشر کرده اند که افراد را دچار اضافه وزن می کند، از سوی دیگر عواملی که موجب این چاقی می شود نیز معرفی شده اند.
سفره و صندوق پایگاه خبری لقمه: شاید عنوان این تیتر در نگاه اول عجیب به نظر برسد و مخاطب با خود بگوید غذا چه ربطی با انتخابات به عنوان یک کنش سیاسی دارد؟!اما واقعیت این است غذا به عنوان نماد و مصداقی از بهبود اوضاع زندگی و به مثابه یک شاخص اقتصادی از اهمیت و جایگاه خاصی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی برخوردار است و بخش عمده ای از فعالیت ها و وظایف یک رئیس جمهور به شکل مستقیم و غیر مستقیم با مساله غذا در ارتباط است.