نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اهمیت تغذیه در دوران بارداری تغذیه باید حاوی تمام مواد مورد نیاز برای رشد و نم...

  توزیع چیپس، پفك و لواشك در بو‌فه مدارس ممنوع مدیركل سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و...

  روغن جامد را از برنامه غذایی خود حذف کنید ارتباط مستقیمی‌ میان رژیم غذایی و بیماری قلبی وجود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دیابت پشت گوش یک چهارم ایرانیان یک فوق تخصص غدد گفت:‌ رشد دیابت در یک دهه گذشته دو برابر شده، ۴ میلیون نفر مبتلا و ۵ میلیون نفر در خطر ابتلا هستند، با این روند تا دو دهه آینده از هر ۴ ایرانی بزرگسال یکی دیابت دارد یا در شرف بیماری است. سیاستگذاری ها نیز فقط روی کاغذ باقیمانده است.
مونسان: نوروز آغازی برای بازیابی هویت سیاسی و اتحاد مردم منطقه علی اصغر مونسان گفت: نوروز یکی از کهن ترین آیین های بشری است که هیچ آیینی و هیچ اهریمنی نتوانسته آن را نابود یا کم رنگ سازد. آیینی که دین مبین اسلام هم از در همزیستی و همدلی با آن برآمد و گره ای مبنایی و مستحکم میان آنها زده شد.
101نکته برای این‌که یک آشپز حرفه‌ای شویم؟ در این مقاله دانستنیهای لازم برای آشپزی آورده شده است تا برای کسانیکه تازه آشپزی را شروع می کنند و یا تجربه خوبی از نکات اشپزی ندارند مفید باشد این مقاله دارای چندین بخش است که هر قسمت جداگانه مشخص و نکات یک سری از غذاها ذکر شده است مطالعه این مقاله به هر بانوی ایرانی توصیه می شود.
آشنایی با خواص گوشت شترمرغ پایگاه خبری لقمه: گوشت شترمرغ در دسته گوشت‌های قرمز طبقه بندی ‌می‌شود و از لحاظ ارزش غذایی از کم چرب‌ترین و سالم‌ترین نمونه‌های گوشت قرمز است و دارای فواید فراوانی است.