نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  حفظ امنیت غذایی در کشور لازمه رسیدن به جامعه شاد است پایگاه خبری لقمه: نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد ک...

  موادغذایی بی‌ضرر و کشنده برخی از مواد غذایی برای سلامتی مفید اما به دلایلی...

  آشنایی با خوراکی های ضد سرماخوردگی خانگی همیشه با شروع فصل پاییز، آمار ابتلا به سرماخوردگی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »
افزایش خطر کرونا هندی/ جزییاتی از تردد شبانه شب‌های قدر پایگاه خبری لقمه: علیرضا رئیسی ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، درباره وضعیت جدید شهرها، ویروس کووید هندی و برنامه واکسیناسیون توضیحاتی ارائه کرد.
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
با رژیم غذایی شادی‌آور آشنا شوید دلایل زیادی برای خندیدن و راه‌های زیادی برای بشاش بودن وجود دارد. اگرچه هجوم استرس‌های روزانه سعی دارد بر این احساس غلبه کرده و ما را به فردی خشن و ناامید تبدیل کند.