نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ادویه‌ای برای تسکین علائم سرماخوردگی فصل زمستان برای اکثر مردم با مشکلات تنفسی نظیر برو...

  آسکورفیت بخورید! سرما نخورید! روزانه mg 5000 ویتامین C جهت پیشگیری از آنفولانزا...

  تخم مرغ عسلی نخورید تخم مرغ را به صورت آب پز کاملا سفت شده استفاده کنی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با غذایمان چه چاشنی بخوریم؛ دوغ؟ نوشابه؟ در حقیقت این خوراکی ها در صورت کم چرب و کم نمک بودن، از لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی با هم ندارند و توصیه کلی این است که در وعده های روزانه، تنوع غذایی را رعایت کرده و از همه این خوراکی ها به اندازه استفاده کنید.
6 اشتباه رایج درباره لاغر شدن شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهند با روش‌هایی مانند شام نخوردن یا ورزش کردن بیش از حد و سنگین لاغر شوند؟ از اینکه نتیجه نمی‌گیرید تعجب می‌کنید؟ تعجبی ندارد چون راه را کاملا اشتباه می‌روید.
آیا چاشنی های ترش لاغر کننده اند؟ لیمو ترش، آب نارنج، آبغوره و سرکه چاشنی های مفیدی هستند که می توان آنها را جایگزین نمک کرد.
مغز هسته آلبالو از کیلویی ٤ تا ١٣‌هزار تومان پایگاه خبری لقمه: بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.