نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان کردن سرفه با پرتقال این روش به وسیله بسیاری از افراد آزمایش شده و یکی ...

  غذاهایی برای جلوگیری از شل شدن پوست بعد از کاهش وزن ‌وقتی که شما وزن از دست می دهید مخصوصاً وقتی که شم...

  چگونه ورزشکاران نوجوان می توانند با پروتئین عضله سازی کنند؟ پایگاه خبری لقمه: تمرین باعث ساخت عضله می شود:اگرچ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سفره و صندوق پایگاه خبری لقمه: شاید عنوان این تیتر در نگاه اول عجیب به نظر برسد و مخاطب با خود بگوید غذا چه ربطی با انتخابات به عنوان یک کنش سیاسی دارد؟!اما واقعیت این است غذا به عنوان نماد و مصداقی از بهبود اوضاع زندگی و به مثابه یک شاخص اقتصادی از اهمیت و جایگاه خاصی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی برخوردار است و بخش عمده ای از فعالیت ها و وظایف یک رئیس جمهور به شکل مستقیم و غیر مستقیم با مساله غذا در ارتباط است.
مواد غذایی ممنوع برای کودکان زیر یک سال غذای كمكی خانگی كه در خانه تهیه می شود بر آنچه كه به صورت تجاری و در قوطی های آماده در دسترس خانواده ها قرار می گیرد ارجحیت دارد.
نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.
7 نمک مخفی در غذاهایتان که آنها را نمی شناسید خیلی از ما آگاهانه یا ناآگاهانه، بیشتر از2400 میلی‌گرم سدیم را در طول روز دریافت می‌کنیم. این مطلب، شما را با 7 گروه از مواد غذایی که مقدار زیاد سدیم‌شان تعجب‌برانگیز است، آشنا می‌کند.