نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه های مفید و ضد آلودگی هوا مصرف روزانه یک عدد سیب می تواند عوارض ناشی از آلود...

  خوراکی هایی که برای هوش کودکان سم هستند پدر و مادران بخصوص اگر کودکانی در سن پیش دبستانی د...

  رژیم غذایی دشمن مغز را بشناسید رژیم غذایی سرشار از قند برای مغز مضر است.

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

حدود 35 درصد از مطالبات کشاورزان به ازای فروش چغندرقند به کارخانه‌ها پرداخت شد پایگاه خبری لقمه: دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر با بیان اینکه ۶۵ درصد از مطالبات چغندرکاران پرداخت نشده است، گفت: در صورت دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان طلب صنایع از دولت، مطالبات معوق کشاورزان پرداخت می‌شود.
مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.
درمان آکنه با محلول‌های خوراکی تا به حال شده كه شب هنگام خواب ناگهان ببینید یك جوش زشت و چركی روی صورت‌تان خودنمایی می‌كند، در حالی كه فردا به یك مهمانی دعوت هستید یا می‌خواهید با فردی ملاقات كنید كه برایتان اهمیت زیادی دارد.
کشف حقایقی عجیب درباره چاقی قرار گرفتن در معرض موادی خاص در مدت زمان رشد جنین و یا در سال‌های نخست پس از تولد اغلب رشد معمول سیستم هورمونی بدن را دچار اختلال می‌کند و به رشد بیشتر سلول‌های چربی منجر می‌شود.