نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  در مسافرت از خوردن غذاهای کنسروی اجتناب کنید وقتی با وفور سبزیجات و میوه های تازه روبرو هستیم چ...

  علیرضا زالی: شهید فخری زاده از پیشگامان صحنه مبارزه با کرونا بود پایگاه خبری لقمه: فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرو...

  کاهش سکته با موز محققان دریافتند که مصرف موز در رژیم غذایی به دلیل ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.
راهنمای خرید عسل در خوانسار پایگاه خبری لقمه: عسل یکی از محبوب ترین مواد غذایی طبیعی در طول تاریخ است که نه تنها مصرف خوراکی که در پزشکی وصنعت هم کاربرد داشته است.
6 راه برای لاغری بعد از باداری می‌دانیم که نورسیده حسابی وقتتان را می‌گیرد و سرتان شلوغ است. لزومی ندارد که به باشگاه بروید. فرزندتان را در کالسکه‌اش بگذارید و هر روز پیاده روی تند بکنید. هر هفته باید حداقل 150 دقیقه پیاده روی تند کرده باشید.
غذاها چطور باعث كاهش استرس می‌شوند؟ همه ما كم و بیش استرس داریم ولی چگونگی مقابله با آن در افراد مختلف، متفاوت است. مدیریت استرس می‌تواند یك ابزار قوی برای حفظ و ارتقای سلامت باشد. راهكار‌های مختلفی برای این كار وجود دارد كه یكی از آنها داشتن رژیم غذایی مناسب است.