نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا دچار ورم و نفخ شكم می‌شویم؟ گاهی اوقات ممكن است اندازه درد كمر در برخی افراد ب...

  اعتیاد کودکان به فست فود تقویت عادات غذایی نادرست می‌تواند بزرگترین ظلم یک ...

  بیماری ALS و رابطه آن با چالش سطل آب یخ! چالشِ سطل یخ یا همان ALS Ice Bucket Chalenge، در ه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خواص درمانی عسل‌های گیاهی در فصل سرما عسل در بسیاری از كشورهای جهان با نام طلای طبیعی معروف است. درحقیقت این خواص درمانی كم‌نظیر و شفابخش عسل‌ و انواع مختلف آن است كه موجب شده این ماده طبیعی این‌چنین مورد توجه بسیاری از مردم و پزشكان طب سنتی و مدرن در جهان قرار بگیرد. آنتی‌باكتری‌های موجود در انواع مختلف عسل‌های گیاهی موجب می‌شود تا این محصول طبیعی یكی از بهترین داروهای طبیعی و موثر در درمان برخی از بیماری‌ها و اختلال‌های جسمی و روحی در انسان باشد.
10 علت پنهان چاقی را بشناسید اگر افزایش وزن شما ناشی از تجمع مایع در بدن بود، نگران نباشید زیرا این افزایش وزن دائمی نیست.
سایز کمر و پای زنان چه اهمیتی دارد؟ رازهایی در مورد سلامت شما كه در آینه خانه‌تان می‌توانید به آنها برسید. همین حالا بلند شوید و سراغ آینه بروید و به خودتان نگاهی بیندازید. سعی كنید تصویری فضایی از خودتان در ذهن‌تان بكشید و ببینید فرم كلی بدن‌تان چگونه است.
شخصیت شناسی با بستنی لقمه: بنا به نتیجه یک تحقیق علمی، تجربی که همبستگی نزدیک بین طعم ها و شخصیت افراد را ثابت میکند ، اگر می خواهید بدانید بستنی مورد علاقه تان چه ویژگی‌های شخصیتی شما را لو می دهد! اول بستنی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و بعد بخوانید.