نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  قهوه نوش‌ها خوش بین‌تر هستند دانشمندان می‌گویند نوشیدن قهوه به خوش بینی کمک می‌...

  عادات ممنوعه بعد از صرف غذا به خاطر اینکه باید به معده‌تان فرصتی بدهید تا غذای...

  ماءالشعیر طعم‌دار و نوشابه چه فرقی با هم دارند؟ متاسفانه شناسایی محصولاتی که با اسانس تولید می‌شود...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یک روز گشت با تعزیراتی ها پایگاه خبری لقمه: خودرو گشت مشترک تعزیرات از خیابان مطهری راه می افتد و ماموران تعزیرات تلفنی با ماموران دیگر از جمله نماینده اصناف قرار می گذارند تا جایی در ستارخان همدیگر را ببینند.
بهترین راه برای تجربه خوردن یک غذای محلی اصیل پایگاه خبری لقمه: با توجه به تنوع فرهنگ‌ها و مناطق در ایران، هر روستا و منطقه می‌تواند غذاهای محلی خاصی داشته باشد. غذاهایی که در منوی هیچ رستورانی مشابهش یافت نمی شود و خوردن آن می‌تواند تجربه بی‌نظیری باشد. نکته ی اصلی اینجاست که برای مزه کردن غذاهای خاطره انگیز بهتر است رستوران های جذاب را رها کرده و مانند محلی ها غذا بخورید. بهترین غذاها در مقصدی که به آن سفر می کنید آنهایی هستند که مردم همان منطقه می خورند.
پوستی سالم و بدون سرطان، با این خوراکی ها هر چیزی که می‌خوریم روی تک تک سلول‌هایمان تأثیر می‌گذارد. پوست هم به عنوان یکی از ارگان‌های بزرگ از این تأثیرات بی نصیب نیست.
صبحانه را با هم بخورید بسیاری از آداب و عادات زندگی در خانواده شكل می‌گیرد. بسیاری از آداب و عادت شكل گرفته در خانواده تعیین‌كننده میزان سلامت​ و شادابی یا بیماری و افسردگی افراد است. بسیاری از شاخصه‌های سلامت​ یا نشانه‌های بیماری زودگذرند و بسیاری دیرپا و مزمن.