نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آشنایی با خوراکی های ضد سرماخوردگی خانگی همیشه با شروع فصل پاییز، آمار ابتلا به سرماخوردگی ...

  درمان آنفولانزا با انار پایگاه خبری لقمه: کارشناس آزمایشگاه کنترل غذا دانش...

  راه مقابله با کم حافظه‌گی و افکار منفی با یک دمنوش طبیعی پایگاه خبری لقمه: برای دورکردن افکار منفی و افزایش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گوجه های بنفش به چه کار می‌آیند؟ دانشمندان اظهار داشتند که آنتی اکسیدانهای موجود در گوجه فرنگیهای بنفش اصلاح شده ژنتیکی می تواند زمان مجاز نگهداری آن را دوبرابر کرده و آن را از 21 روز به 48 روز افزایش دهد.
گران‌ترین مواد غذایی دنیا کدامند؟ قارچ کیلویی 3میلیون تومان، هندوانه کیلویی 9 میلیون تومان و قهوه فنجانی 150 هزارتومان...! این قیمت‌های نجومی با نرخ تورم 30سال آینده به دست نیامده‌اند.
سرانجام ماجرای آب و آبلیموهای تقلبی پس از چالش‌های موجود میان سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد، شاهد خبرهای خوبی از معاون وزیر بهداشت هستیم که موضوعات مربوط به سلامت مردم بالاخره به سرانجام خواهد رسید.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.