نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطر قطع مصرف نان و برنج برای افراد دیابتی پایگاه خبری لقمه: مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزار...

  تلخی زیتون این‌گونه از بین می رود اگر میخواهید زیتون را خود در منزل عمل آورید این مط...

  تا فرصت دارید هلو بخورید! هلو میوهٔ آبدار و خوشمزهٔ تابستانی است که در بازار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دردسرهای مرغ منجمد برای تولیدکنندگان پایگاه خبری لقمه: مرغ منجمدی که با هدف تنظیم بازار عرضه می‌شد این روزها بنا به گفته تولیدکنندگان و برخی مسئولان مربوطه بلای جان مرغداران شده است.
آیا خوردن میوه چربی خون را بالا می برد؟ درباره میوه‌ها پرسش‌های زیادی پرسیده می‌شود این‌که میوه و سبزی را چه زمانی از روز بخوریم که بیشترین نفع را از ویتامین‌ها و املاح معدنی آن ببریم؟ آیا هرچه بیشتر میوه بخوریم مواد مغذی بیشتری جذب بدنمان می‌شود؟ این‌که می‌گویند زیاده‌روی در مصرف میوه‌ها باعث افزایش تری‌گلیسیرید خون می‌شود صحت دارد؟ آیا می‌شود میوه و سبزی را جایگزین وعده شام کرد؟ چرا می‌گویند میوه را زود قاچ نکنید؟
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.
پخت پیتزا در یک آشپزخانه کاملا آنلاین پایگاه خبری لقمه: ساختن یک اپلیکیشن پرطرفدار آرزوی بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای آی‌تی و استارت‌آپ است. دنیایی که این روزها می‌توان درآن پیتزای موردعلاقه‌تان را با چند کلیک خودتان درست کنید.