نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تاثیر مصرف تخم مرغ های غنی شده با اسید چرب امگا 3 بروی چربی ها و فشار خون پایگاه خبری لقمه: بالا بودن لیپید خصوصا بالا بودن ...

  تغذیه سالم با ارزانترین خوردنی‌ها وقت آن رسیده این باور غلط را که خوردن غذای سالم ب...

  همه‌ی خانگی‌ها قابل اعتماد نیستند خرید بادمجان‌های سرخ و بسته‌بندی شده کارخانه‌ای و ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و مواد نگهدارنده از عوامل موثر شیوع آندومتریوز یک متخصص زنان زایمان و نازایی گفت: بیماری آندومتریوز اخیرا به دلیل بارداری در سنین بالا، استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و مواد نگهدارنده موجود در برخی مواد غذایی مانند تن ماهی افزایش یافته است.
کدام مواد غذایی ایرانی اش، بهتره؟ سال‌های زیادی است كه این عقیده در ذهن ایرانی‌ها جا افتاده که «جنس خارجی بهتر از جنس ایرانی است!» البته این موضوع فقط درمورد لباس، لوازم خانگی و... مطرح نیست و بسیاری معتقدند مواد غذایی خارجی نیز نسبت به مشابه ایرانی برتری دارند.
یک همبرگر چه هزینه هایی برای طبیعت ایجاد می کند؟ هزینه های زیست محیطی مانند زمین، آب، علوفه و گازهای گلخانه ای که در پس تولید گوشت لازم جهت تولید یک همبرگر قرار دارد، بسیار مهمتر و بیشتر از آن است که فکرش را می کنید.
چرا به آسانی نمی‌توان لاغر شد؟ خیلی‌ها شکایت دارند که با آب‌خوردن هم چاق می‌شوند. می‌گویند حتی اگر چیزی نخوریم و فقط نفس بکشیم باز هم چاق می‌شویم. اما این شکایت‌ها منحصر به چاق شدن نیست و کم کردن وزن هم برای خودش داستان دیگری است.