نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آنتی بیوتیک جدیدی به نام بادنجان بادمجان دارای ترکیباتی است که از انواع عفونت های ب...

  کدام بیماری‌ها با جراحی چاقی درمان می‌شوند؟ پایگاه خبری لقمه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با...

  با انواع غذاهای آلرژی‌زا آشنا شوید آلرژی‌های غذایی در سال‌های اخیر نگرانی‌های بسیاری ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کلم‌پیچ سرشار از فواید سلامتی کلم‌پیچ ازجمله سبزیجات محبوب در سراسر دنیاست که غنی از موادمغذی بوده، طعمی عالی دارد و سرشار از فواید مختلف برای سلامتی است.
نکات مهم برای استفاده از لبنیات سنتی/ نظارت بر بهداشت لبنیاتی‌های سنتی چطور است پایگاه خبری لقمه: کسی نیست به این دل نگرانی‌ها پاسخی دهد و شفاف بگوید که آیا می‌توان با خیال راحت از لبنیات سنتی استفاده کرد؟
میوه؛ سؤالات و نگرانی‌ها در موقع خرید میوه‌ها، فقط نگاهی بیندازید به این همه رنگ زیبا که همانند رنگین کمان می‌مانند، در حالی که هر رنگ حاوی مواد مغذی است که سلامت بدن را تأمین می‌کنند.
راه های مقابله با کودکان پُرخور و شکمو با شیطنت دستش را به سمت ظرف شیرینی‌ روی میز، دراز کرد. یک نگاهش به در بود که یکدفعه مادر وارد اتاق نشود و نگاه دیگرش به شیرینی‌های داخل ظرف که از عصر تا حالا دلش را برده بود! تا آمد یکی از آن شیرینی‌های بزرگ شکلاتی را که با ترافل‌های رنگی تزئین شده بود، بردارد سر و کله مادر با ابروهای درهم رفته و یک جیغ بنفش پیدا شد که می‌گفت: «آخه من با این شکم سیری‌‌ناپذیر تو باید چکار کنم؟!» حتما شما هم با چنین صحنه‌‌هایی مواجه شده‌اید.