نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رژیم غذایی مناسب برای دوران یائسگی اگر شما هم وارد دوره‌ی یائسگی شده باشید قطعاً با ع...

  آب کرفس از فشارخون بالا پیشگیری می‌کند کارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

  ۸ نکته اعجاب‌انگیز نوشیدن چای به‌تازگی پژوهشی توسط استرالیایی‌ها انجام شده که بی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وقتی هتل‌ها سنگ تمام می‌گذارند/ میهمان‌نوازی از VIPها در كنار افراد عام، افراد خاصی هم وجود دارند كه در نزدیكی و یا با فرسنگ‌ها فاصله از ما زندگی می‌كنند. افراد عام و خاص همواره در كنار یكدیگر مطرح می‌شوند و شاید بتوان گفت یكی از دلایلی كه این دو گروه را از هم متمایز می‌كند، نیازهای این افراد است.
سرخ كردن غذا،چگونه؟ یكی از مهم‌ترین كارهای روزمره خانم‌ها، پختن و آماده كردن غذایی خوشمزه و مقوی برای خانواده است؛ غذایی كه هم باید افراد خانه را سیر كند و هم نیازهای غذایی‌شان را تامین نماید.
کوکاکولا چطور بزرگ شد و بزرگ ماند پایگاه خبری لقمه: در یک مطالعه جدید بر روی بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکا، کوکاکولا به عنوان بهترین مکان برای کار و رشد شغلی رتبه‌بندی شد.
این سوسیس كالباس‌های خوشمزه! همین چند سال پیش بود که انتشار گزارش اداره استاندارد تهران درباره کشف تخلفات گسترده در صنعت سوسیس و کالباس جنجال زیادی را در کشور به پا کرد و بسیاری از تولیدکنندگان فعال در این صنعت در مظان اتهام قرار گرفتند. از زمان انتشار آن گزارش تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد. اما آیا در این مدت تحولی در کیفیت سوسیس و کالباس تولید داخل رخ داده است؟